Τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, στο πλαίσιο των ενημερωτικών εκδηλώσεων και σεμιναρίων για γονείς, εκπαιδευτικούς και ελεύθερο κοινό, την Τετάρτη 15 Μαρτίου, ώρα 18:30 μ.μ. φιλοξενούν στην αίθουσα «Οδυσσέας Ελύτης» την τρίτη κατά σειρά ομιλία με εισηγητή τον κ. Μαρίνο Παρασκευόπουλο, Διδάκτορα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό – Οικογενειακό Σύμβουλο, Σύμβουλο Σταδιοδρομίας & Επαγγελματικού Προσανατολισμού με θέμα: «Γονείς και μαθησιακές δυσκολίες. Χαρακτηριστικά και αντιμετώπιση»
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας όρος «ομπρέλα», ο οποίος χρησιμοποιείται καθημερινά στο σχολείο, στις οικογένειες και στους επαγγελματίες που ασχολούνται με το συγκεκριμένο πεδίο. Περιγράφει μια μεγάλη ομάδα διαταραχών που επηρεάζουν τη μαθησιακή ικανότητα και την εκπαιδευτική πορεία ενός ατόμου.
Oι μαθητές/-τριες με Μαθησιακές Δυσκολίες δεν εμφανίζουν τα ίδια χαρακτηριστικά, αλλά αντιμετωπίζουν δυσκολίες διαφορετικού είδους και έντασης σε τρία επίπεδα: σχολικό, συναισθηματικό και κοινωνικό. Το γεγονός αυτό δημιουργεί την ανάγκη για εξειδικευμένη προσέγγιση και παιδαγωγική διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών, τόσο στον χώρο του σχολείου όσο και στο πλαίσιο της οικογένειας.
Η ενημέρωση των γονιών σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών, τους βοηθάει να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών τους στο σπίτι, να συνεργάζονται αποδοτικότερα με τους εκπαιδευτικούς και αποτελεί σημαντική παράμετρο για την εκπαιδευτική εξέλιξη των μαθητών.
Ο κ. Μαρίνος Παρασκευόπουλος διετέλεσε Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου Δασκάλων (ΠΕ70) στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. με έδρα το Αιγάλεω Αττικής. Υπηρέτησε ως Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης από το 2007- 2018 στις 35η και 58η Περιφέρειες Δ.Ε. Αττικής. Έχει εργαστεί ως δάσκαλος σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής (1985 – 1995) και σε Σ.Μ.Ε.Α. (Τμήματα Ένταξης), (1997 – 2007) στη Δυτική κυρίως Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λαμίας και πτυχιούχος του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (εξομοίωση). Ακολούθησε μετεκπαίδευση στο Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Μ.Δ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α. Απόφοιτος του ΠΕΣΥΠ – ΑΣΠΑΙΤΕ στο Πρόγραμμα εξειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές αφορούν στον Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Μονάδων με κατεύθυνση στη Διαχείριση και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου του Τμήματος Ψυχολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου, με θέμα διατριβής την εισαγωγή των ΤΠΕ στη Γενική και Ειδική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Το συγγραφικό του έργο αφορά κυρίως στην ειδική αγωγή, τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, τον σχολικό εκφοβισμό με ανάλογη αυτόνομη συγγραφή βιβλίων, συμμετοχή σε συλλογικούς τόμους, συγγραφή άρθρων σε περιοδικά και συμμετοχή σε διεθνή και εγχώρια συνέδρια.