Όλοι συνομολογούν πως η πανδημία της Covid-19 επιτάχυνε την ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης και υπογράμμισε τη σημασία του εκσυγχρονισμού των σχολείων και της αναγκαιότητας προσαρμογής τους στις νέες συνθήκες.
Η εκπαίδευση πλέον καλείται να επανεξετάσει τον ρόλο της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία στη μετά Covid εποχή και να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής.
Τα θέματα αυτά θα αποτελέσουν το αντικείμενο της εκπαιδευτικού μας, Στέηβης Λιναρδάτου, σε διαδικτυακή διάσκεψη του ΟΟΣΑ, στην οποία κλήθηκε να απευθύνει μια ομιλία για τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία μετασχηματίζει επί του παρόντος την εκπαίδευση, διερευνώντας παράλληλα τις μελλοντικές δυνατότητες περαιτέρω ψηφιοποίησης.
Το συνέδριο το οποίο διοργανώνεται από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Καινοτομίας του ΟΟΣΑ, θα περιλαμβάνει ευρήματα από την επερχόμενη έκθεση του ΟΟΣΑ Digital Education Outlook «Ωθώντας τα σύνορα με την τεχνητή νοημοσύνη, την αλυσίδα μπλοκ και τα ρομπότ».
Υπουργοί Παιδείας, επικεφαλής διεθνών οργανισμών, ηγέτες της Edtech, εκπαιδευτικοί και μαθητές θα συμμετάσχουν σε ένα εικονικό φόρουμ προκειμένου να συνεισφέρουν με τις γνώσεις τους αλλά και τις εμπειρίες τους στις κατακλυσμιαίες αλλαγές που συντελούνται στην εκπαίδευση αλλά και στην ανάδειξη των ψηφιακών εργαλείων ως μοχλού ανάπτυξης και απάλειψης των ανισοτήτων.
Η εκδήλωση έχει ως στόχο να προσφέρει ένα γόνιμο πεδίο σε εκπαιδευτικούς, ερευνητές, υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς, προκειμένου να σκεφτούν πώς να προωθήσουν περαιτέρω την αποτελεσματική και δίκαιη ψηφιοποίηση στην εκπαίδευση.
Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε την agenda καθώς και να δηλώσετε την εγγραφή για να παρακολουθήσετε το συνέδριο Digital education for a strong recovery: A forward look