Οι μαθητές της Γ’ τάξης εργάστηκαν με έναν εναλλακτικό τρόπο πάνω στο κείμενο της Γλώσσας “Το τετράδιο ζωγραφικής”. Μέσα από την οργάνωση διαφοροποιημένης διδασκαλίας έγιναν “Διασώστες περιβάλλοντος” και με εργαλεία το βιβλίο τους και τις πηγές που τους παρείχαμε, οργάνωσαν και παρήγαγαν μοναδικό υλικό μέσα από συνεργασία. Κατέκτησαν νοηματικά το κείμενο μέσα από διαδραστικά κουίζ, οργάνωσαν το λεξιλόγιο σε πίνακες και αφίσες, δημιούργησαν τα δικά τους κόμικ, έγραψαν συνεντεύξεις και πρωτοσέλιδα εφημερίδων, ενώ ενθουσιάστηκαν αναλαμβάνοντας ρόλους σε μία “εικονική” δίκη με αφορμή μια οικολογική καταστροφή! Τέλος, δημιούργησαν αφίσα με τίτλο “Σώστε τη γη” στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος.