Ως Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality – AR) ορίζεται η τεχνολογία, που εμπλουτίζει το υλικό περιβάλλον του χρήστη με εικονικά στοιχεία, δημιουργώντας μία μεικτή πραγματικότητα, στην οποία υπάρχουν ταυτόχρονα υλικά και εικονικά στοιχεία.Η επαυξημένη πραγματικότητα αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αναδυόμενες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, καθώς ο συνδυασμός του πραγματικού περιβάλλοντος με την ψηφιακή πληροφορία θεωρείται ότι παρέχει ενισχυμένες δυνατότητες για διδασκαλία και μάθηση. H σπουδαιότητα της δυνατότητας που προσφέρει αυτή η τεχνολογία στους μαθητές, είναι : να αλληλεπιδράσουν άμεσα και σε πραγματικό χρόνο με εικονικά αντικείμενα, στα οποία δεν έχουν πρόσβαση στον φυσικό κόσμο, είτε λόγω επικινδυνότητας, είτε λόγω χρονικής ή χωρικής απόστασης, είτε επειδή πρόκειται για φανταστικά δημιουργήματα, είτε λόγω του ότι οι διαστάσεις τους δεν το επιτρέπουν. Έτσι λοιπόν μαθητές της Α’ Λυκείου στο εργαστήριο επαυξημένης πραγματικότητας της χημείας , πραγματοποίησαν χημικές ενώσεις με την βοήθεια των τάμπλετ και του προγράμματος Arloon Chemistry, τις αντιστοίχισαν με ονοματολογίες και τέλος απεικόνισαν τα χημικά στοιχεία στον χώρο. Οδηγώντας τους έτσι στα τρία στάδια της μάθησης σύλληψη, δημιουργία και διάλογος.