Οι μαθητές της Α’ γυμνασίου τον πρώτο κύκλο του διαθεματικού εργαστηρίου δεξιοτήτων το περιελάβανε Μαθηματικά, Πληροφορική, Γεωμετρία, Ιστορία, 3D design και 3D printing. Οι μαθητές ολοκλήρωσαν τον σχεδιασμό και την εκτύπωση του αρχαιότερου παζλ, το οστομάχιον του Αρχιμήδη, Το οποίο ήταν διαδεδομένο παιχνίδι στην αρχαιότητα και έμοιαζε με το σημερινό τάνγκραμ. Παιζόταν με 14 γεωμετρικά σχήματα (οστά) με τα οποία δύο ή και περισσότεροι παίχτες κάναν διάφορες γεωμετρικές φιγούρες και ανταγωνίζονταν μεταξύ τους. Σε αυτή την διαδικασία διερευνήθηκαν η ζωή του Αρχιμήδη, οι ανακαλύψεις του και η συνεισφορά του στην επιστήμη. Μετέπειτα οι μαθητές μπήκαν στην θέση του δημιουργού αλλά και του παίχτη, παίρνοντας την θέση του Αρχιμήδη στο σήμερα.