Ημερομηνία: Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά το Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2022.
Ώρες: 09:00-12:30.
Βεβαιώσεις παρακολούθησης: Θα σταλούν μετά την ημερίδα σε ηλεκτρονική μορφή σε όσους/όσες συμπληρώσουν τα στοιχεία τους κατά τη διάρκεια των ομιλιών.
Το δικαίωμα συμμετοχής και η είσοδος στη διαδικτυακή πλατφόρμα είναι ελεύθερη για όλους. Απαραίτητη η ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής.
Πληροφορίες (όχι για τηλεφωνική εγγραφή): Στο τηλέφωνο 211-5002300, κυρία Φραγκογιάννη Πέπη (10:00-17:00).
Περιγραφή: Η διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Λύκειο, και ιδιαίτερα στη Β΄ και στη Γ΄ Λυκείου, η αξιολόγηση των μαθητών στις Πανελλαδικές εξετάσεις, οι πρόσφατες αλλαγές στη διδακτέα – εξεταστέα ύλη, σε συνδυασμό με τα ανανεωμένα προγράμματα σπουδών δημιουργούν την ανάγκη επαναπροσδιορισμού του τρόπου διδασκαλίας, της αξιολόγησης και της προετοιμασίας των μαθητών για τις εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα ζητήματα, όπως τα στοιχεία θεωρίας και το ερμηνευτικό σχόλιο στη συνεξέταση Γλώσσας και Λογοτεχνίας, η διδασκαλία του διδαγμένου κειμένου στα Αρχαία Ελληνικά της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, οι γραπτές και οπτικές πηγές στην Ιστορία και η επαναφορά των Λατινικών στη Θεωρητική Κατεύθυνση, απασχολούν όλους όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί τάξης.
Στόχος: Η ενημέρωση σχετικά με όσα ζητήματα ή προβλήματα αναφέρθηκαν παραπάνω και ανακύπτουν ως δυσκολίες στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη.
Εισηγητές: Οι έγκριτοι σχολικοί σύμβουλοι και συντονιστές θα παρουσιάσουν προτάσεις για τη διδακτική και την εξεταστική διαδικασία, με στόχο οι εκπαιδευτικοί να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα, έτσι ώστε να βοηθήσουν τους μαθητές τους να ανταποκριθούν με επιτυχία στις νέες απαιτήσεις των μαθημάτων.