Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ εργάστηκαν ομαδικά και μέσα από συγκεκριμένες δραστηριότητες “ανακάλυψαν” τα χαρακτηριστικά του άρθρου και του δημοσιογραφικού λόγου. Φυσικά, οι μαθητές δε θα μπορούσαν να γνωρίσουν αυτό το κειμενικό είδος αν δεν είχαν στη διάθεσή τους, τι άλλο; Τις εφημερίδες. Αφού παρατήρησαν και επεξεργάστηκαν άρθρα τα οποία επέλεξαν οι ίδιοι με βάση τη θεματολογία που τους ενδιέφερε, μέσα από έναν εποικοδομητικό διάλογο κατέληξαν σε εύστοχα συμπεράσματα για τα χαρακτηριστικά των άρθρων και το ύφος του επίσημου δημοσιογραφικού λόγου. Στη συνέχεια, σαν γνήσιοι αρθρογράφοι, έγραψαν οι ίδιοι άρθρα και συνέθεσαν τα δικά τους πρωτοσέλιδα ή φύλλα εφημερίδας παρουσιάζοντάς τα στους συμμαθητές τους. Με αυτό «ΤΟ ΒΗΜΑ» ενημερώθηκε όλο «ΤΟ ΕΘΝΟΣ» της τάξης για «ΤΑ ΝΕΑ» της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ» σχολικής – και όχι μόνο – επικαιρότητας από την «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ».