Με αφορμή την επεξεργασία των θεματικών ενοτήτων:
τα νήπια έμαθαν, ότι το νερό και ο αέρας αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της φύσης και συνειδητοποίησαν από αυτή την τρυφερή ηλικία, τη σπουδαιότητα τους για τη ζωή μας!!
Η προσέγγιση των παραπάνω θεματικών ενοτήτων έγινε διαθεματικά. Τα παιδιά έμαθαν για τον κύκλο του νερού, γνώρισαν τον αέρα ,ανακάλυψαν τις ιδιότητές τους, πειραματίστηκαν μαζί τους, άκουσαν τραγούδια, ποιήματα ,παραμύθια και μύθους τους οποίους δραματοποίησαν. Γνώρισαν σπουδαίους ζωγράφους και δημιούργησαν τους δικούς τους πίνακες ζωγραφικής, έκαναν χειροτεχνίες αλλά και ανάγλυφα κολλάζ. Τέλος γνώρισαν την κλίμακα Μποφόρ και παρατήρησαν τα φαινόμενα που προκαλεί η ένταση του ανέμου, τόσο στην ξηρά ,όσο και στην θάλασσα. Όλα τα παραπάνω μας έδωσαν την αφορμή για εποικοδομητικές συζητήσεις μέσα στην τάξη με απώτερο σκοπό την αβίαστη και βιωματική κατάκτηση της επιστημονικής γνώσης και την ανάπτυξη του προφορικού λόγου.