Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα Προσομοίωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη, στα «Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη», την Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου και την Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2019, με τη συμμετοχή πολλών σχολείων από όλη την Ελλάδα. Οι μαθητές που εκπροσώπησαν το Σχολείο μας, συνοδευόμενοι από τους φιλολόγους κυρία Ράλλια Δεμοιράκου και κύριο Κώστα Νίταρη, ήταν οι εξής:
Γκουγκούση Ιωάννα
Διαμαντούδης Κωνσταντίνος
Κόκορος Κωνσταντίνος
Μαυριά Μαριλένα
Μπαράκου Ίριδα
Μπάτζιος Δημήτρης
Ντόντου Μαριαλένα
Παπαγγελή Δήμητρα
Παρσάνος Γιώργος
Στάικου Ευαγγελία
Σταμούλου Αγγελική
Στόλη Λυδία
Την πρώτη μέρα, οι μαθητές μας, χωρισμένοι σε ομάδες, που καθεμιά αντιστοιχούσε σε μια Επιτροπή εργασίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, συνεργάστηκαν με μαθητές άλλων σχολείων, μελέτησαν νομοσχέδια της ευρωπαϊκής Βουλής και ετοίμασαν τα ψηφίσματα που θα εκφωνούσαν την επομένη στην Ολομέλεια Προσομοίωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Παράλληλα, οι συνοδοί καθηγητές παρακολούθησαν πρόγραμμα σεμιναρίων στην αίθουσα εκδηλώσεων των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη.
Την επόμενη μέρα, οι μαθητές παρουσίασαν τις προτάσεις και τα ψηφίσματα των Επιτροπών τους, ψήφισαν τα νομοσχέδια των άλλων Επιτροπών, μίλησαν για φλέγοντα ζητήματα της κοινωνικής πραγματικότητας, έλαβαν σοβαρές αποφάσεις, έθεσαν ερωτήματα, απάντησαν σε ενστάσεις και βραβεύτηκαν για τις εισηγήσεις τους. Το σχολείο μας κατέλαβε την πρώτη θέση, με τρεις σημαντικές διακρίσεις:
Στη μαθήτρια Σταμούλου Αγγελική απονεμήθηκε το βραβείο καλύτερης αντίκρουσης.
Στη μαθήτρια Γκουγκούση Ιωάννα απονεμήθηκε το βραβείο της καλύτερης ευρωβουλευτή του Υπουργείου Πολιτισμού και Παιδείας.
Στη μαθήτρια Παπαγγελή Δήμητρα απονεμήθηκε το βραβείο της καλύτερης ευρωβουλευτή του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
Στην προετοιμασία των μαθητών μας συνέβαλαν πολύ σημαντικά, αξιοποιώντας την εμπειρία τους από την περσινή συμμετοχή του Σχολείου μας, οι κυρίες Αρετή Βελή και Κωνσταντίνα Καπέλλα, φιλόλογοι του Σχολείου μας.
Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο πρόγραμμα πέτυχε όλους τους εκπαιδευτικούς σκοπούς που είχαν τεθεί εξαρχής. Η εμπειρία ήταν πολύ βιωματική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους μαθητές. Αποκόμισαν πολύ έντονες εντυπώσεις, έμαθαν να συνεργάζονται και να υποστηρίζουν τις θέσεις τους.