Σχολικές
Βαθμίδες
Προνηπιαγωγείο
Φιλοσοφία μας είναι η συνέπεια, η μεθοδικότητα, η αξιοπιστία, ο διαρκής εκσυγχρονισμός, η πίστη σε αξίες, η χρήση των πλέον σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και πρωτοποριακών μεθόδων μάθησης και διδασκαλίας.
ΠερισσότεραΝηπιαγωγείο
Φιλοσοφία μας είναι η συνέπεια, η μεθοδικότητα, η αξιοπιστία, ο διαρκής εκσυγχρονισμός, η πίστη σε αξίες, η χρήση των πλέον σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και πρωτοποριακών μεθόδων μάθησης και διδασκαλίας.
ΠερισσότεραΔημοτικό
Μέσα από πρωτοπόρες εκπαιδευτικές διαδικασίες διαμορφώνονται συνθήκες για την πραγμάτωση του «Σύγχρονου σχολείου». Με σύμμαχο την εμπειρία 70 ετών αδιάλειπτης παρουσίας στα εκπαιδευτικά δρώμενα, θεμελιώνουμε και αναπτύσσουμε τους πυλώνες για το δημιουργικό και αποτελεσματικό σχολείο του 21ου αιώνα.
ΠερισσότεραΓυμνάσιο
Σε μια εποχή αυξημένων απαιτήσεων, σε έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει, χρέος μας είναι να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις προκλήσεις της εποχής, εξασφαλίζοντας στον μαθητή - αυριανό ενήλικα - όλα τα απαραίτητα εφόδια.
ΠερισσότεραΛύκειο
Το Σχολείο μας, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μια παιδεία σύγχρονη, ικανή να ανταποκριθεί στις πολλαπλές απαιτήσεις της εποχής, παρέχει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια, προκειμένου να αποκτήσουν προοπτική για το μέλλον, όραμα και στόχους που θα μπορούν να υλοποιήσουν.
ΠερισσότεραΥποτροφίες
Στα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα – Λιναρδάτου καθιερώθηκε, από το σχολικό έτος 2004 – 2005, ο θεσμός των Υποτροφιών για τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού μας, του Γυμνασίου και του Λυκείου μας. Φέτος, το Σχολείο μας προχώρησε σε διερεύνηση των Υποτροφιών που θα προσφέρει για απόφοιτους της ΣΤ Δημοτικού στο Γυμνάσιο, ώστε να ανταμείψουμε τις υψηλές επιδόσεις και την αφοσίωση των παιδιών σας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτή η πρωτοβουλία είναι αφιερωμένη στη μνήμη του συνιδρυτή του σχολείου μας, Ελευθέριου Λιναρδάτου, και αποτελεί μια σημαντική στήριξη για τη μετάβαση των αριστούχων μαθητών μας στο Γυμνάσιο μας.
Στο πλαίσιο αυτό, λαμβάνουν υποτροφία:
Οι τρεις (3) αριστούχοι απόφοιτοι της Στ’ Δημοτικού του Σχολείου μας και τρεις (3) αριστούχοι απόφοιτοι άλλων Δημοτικών σχολείων στη μνήμη του συνιδρυτή του Σχολείου Ελευθέριου Λιναρδάτου που θα πρωτεύσουν στον εσωτερικό διαγωνισμό υποτροφιών του Γυμνασίου μας. Επίσης, τρεις (3) υποτροφίες στους πρωτεύσαντες τελειόφοιτους μαθητές Γυμνασίου του Σχολείου μας και τρεις (3) άλλων Γυμνασίων, οι οποίοι διαγωνίζονται σε γραπτό διαγωνισμό που πραγματοποιείται στο Σχολείο μας, στη μνήμη της ιδρύτριας του Σχολείου Σταυρούλα Αυγουλέα.
Περισσότερα
Το σχολείο που καινοτομεί
Οι τεχνολογίες αιχμής συνιστούν σήμερα μια αναγκαιότητα καθώς συμβάλλουν καθοριστικά ώστε το σχολείο να περάσει σε μια νέα εποχή και να ενσωματώσει τις αλλαγές που συντελούνται μεταμορφώνοντας τον μαθητή σε συνδημιουργό της δικής του γνώσης και αίροντας τις κοινωνικές ανισότητες μέσα από τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποιοτικές υπηρεσίες εκπαίδευσης.
Περισσότερα
Ξένες γλώσσες
Η σημερινή εποχή και οι εργασιακές σχέσεις όπως έχουν διαμορφωθεί στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή κοινωνία, δημιουργούν νέες απαιτήσεις ως προς την ανάγκη εκμάθησης ξένων γλωσσών. Συνεπώς, οι ξένες γλώσσες δεν είναι απλά ένα ακόμη μάθημα, αλλά αποτελούν προϋπόθεση εξέλιξης και επιτυχίας των παιδιών μας.
ΠερισσότεραΠληροφορική & Coding
Οι αλλαγές που συντελούνται σε όλους τους τομείς της ζωής μας και κατά συνέπεια και στην εκπαίδευση είναι κατακλυσμιαίες.
Ήδη η γνώση του Προγραμματισμού είναι πλήρως ενταγμένη σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και επιπλέον η απόκτηση τεχνικών δεξιοτήτων μπορεί να γίνει το «εισιτήριο» για πολλές ευκαιρίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας.
Στο σχολείο μας πιστεύουμε ότι μέσα από τον Προγραμματισμό οι μαθητές μας μπορούν να γίνουν κοινωνοί των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη ώστε να είναι σε θέση να επιλύσουν σύνθετα προβλήματα.
ΣΕΠ
Σχολικός Επαγγελματικός
Προσανατολισμός
Προσανατολισμός
UCAS Center
O Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.) στοχεύει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, την πληροφόρησή τους σχετικά με τις επαγγελματικές διεξόδους, την ενημέρωσή τους για τα μεταβατικά στάδια προς την επαγγελματική αποκατάσταση και την αρμονική ένταξή τους στο κοινωνικό «γίγνεσθαι».
Ιδιαίτερα στις μέρες μας, που διανύουμε μια περίοδο ραγδαίων και έντονων κοινωνικών και οικονομικών αλλαγών, τόσο στη χώρα μας όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ο επαγγελματικός προσανατολισμός καθίσταται σημαντικό εργαλείο ορθολογικής επιλογής ακαδημαϊκής και επαγγελματικής κατεύθυνσης.
Τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου έχουν πλέον αναγνωριστεί επίσημα ως UCAS Centre και έχουν τη δυνατότητα να αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση αιτήσεων UCAS για προπτυχιακά προγράμματα σε πανεπιστήμια της Μ. Βρετανίας, υπό την καθοδήγηση πιστοποιημένου από το British Council UCAS Counsellor.
ΠερισσότεραΟμιλίες - Ημερίδες - Διημερίδες
Στο σχολείο μας στοχεύουμε πάντα ψηλά, πάντα προσηλωμένοι σε μια εκπαίδευση που θα ανοίγει παράθυρο στη γνώση και στον κόσμο. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στους μαθητές μας δυναμικά ερεθίσματα για μάθηση και γνώση αλλά και στους εκπαιδευτικούς μας τις δεξιότητες να καταστήσουν τη διδασκαλία τους μια συναρπαστική και ουσιαστική εμπειρία.
ΠερισσότεραΤα σεμινάρια, οι ημερίδες και οι διημερίδες αποτελούν πλέον μια αναπόσπαστη πραγματικότητα για τα εκπαιδευτικά δρώμενα της σχολικής μας ζωής και παράλληλα μια προσπάθεια να καταστήσουμε το σχολείο μας ένα κύτταρο γνώσης, εξωστρέφειας και διδακτικής καινοτομίας.
Ψυχοπαιδαγωγικός Τομέας
Ο Ψυχοπαιδαγωγικός τομέας δημιουργήθηκε για να βοηθήσει με συστηματικό και επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο τα παιδιά, τους εφήβους, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και όλη τη σχολική κοινότητα να αναπτυχθούν στον γνωστικό, συναισθηματικό και κοινωνικό τομέα.
Βασικός στόχος η δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που νοιάζεται και φροντίζει το κάθε παιδί στο πλαίσιο της ολιστικής μάθησης μέσω της ανάπτυξης τόσο της γνωστικής όσο και τη συναισθηματικής νοημοσύνης.
Βασικό έργο του
σχολικού ψυχολόγου
είναι η καθημερινή και εντατική συνεργασία και διάδραση με τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και άλλους επαγγελματίες για τη δημιουργία ασφαλούς, υγιούς και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος μέσω συγκεκριμένων και στοχευμένων προγραμμάτων συνεργασίας σχολείου-οικογένειας-κοινότητας.
Περισσότερα