7 Μαρτίου 2024

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ

Οι μαθητές μας, της Ε τάξης επισκέφτηκαν το κινηματοθέατρο Νιρβάνα, όπου παρακολούθησαν την πρωτοποριακή και ενδιαφέρουσα θεατρική παράσταση  «Poios theleis na gineis . com, μια εικονική ουτοπία». Η παράσταση, με χρήση νέων τεχνολογιών, 3d animation, projection mapping και σωματικού θεάτρου, εξερευνά θέματα και πραγματεύεται τη σχέση των νέων με τα videogames και το διαδίκτυο, τη στρεβλή αντίληψη της πραγματικότητας μέσα από το διαρκές game playing, καθώς και τις επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρει ο εθισμός στο διαδίκτυο. […]
5 Μαρτίου 2024

Επιτυχίες & συμμετοχές μαθητών μας σε αθλητικές δράσεις

Με τη συγκομιδή δυο χρυσών και ενός  χάλκινου μεταλλίου έκλεισε για τα Εκπαιδευτήρια μας η συμμετοχή στο SWIM MEET 2024 του ACS ATHENS. Με τον ΤΗΝΙΑΚΟ ΜΑΤΘΑΙΟ να κερδίζει τρία μετάλλια και τους PAΛΛH ΓPHΓOPH, POKA KΩNΣTANTINO και OIKONOMOY ΣΠYPIΔΩNA να κάνουν μεγάλη προσπάθεια και να κερδίζουν εμπειρίες, μόνο ικανοποιημένοι μπορεί να είμαστε για τη SWIMMING TEAM των Εκπαιδευτήριων μας. Τα αποτελέσματα αναλυτικά: ΤΗΝΙΑΚΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ 1η θέση στα 100μ ελεύθερο 1η θέση στα 100μ μικτή […]
1 Μαρτίου 2024

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο «Μίκης Θεοδωράκης» πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης των μαθητών / μαθητριών μας που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας που συμμετείχαν στον διαγωνισμό! κάντε κλικ εδώ για να δείτε φωτογραφίες
26 Φεβρουαρίου 2024

Ομιλία – συζήτηση με θέμα: «Η εφη-βία ως μια …κάποια λύσις. Και οι ενήλικοι στο δωμάτιο»

Σας ενημερώνουμε ότι ο Ψυχοπαιδαγωγικός Τομέας του σχολείου μας διοργανώνει την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου και ώρα 18:30 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας «Οδυσσέας Ελύτης», ομιλία – συζήτηση με τον κλινικό ψυχολόγο, κ. Ανδρέα Βουρλιόγκα με θέμα: «Η εφη-βία ως μια …κάποια λύσις. Και οι ενήλικοι στο δωμάτιο.»  Ακολουθεί σύντομο σημείωμα του κου Βουρλιόγκα: «Πώς η ικανότητα αυτοπροστασίας με την οποία μας προικίζει η φύση γίνεται πρόθεση βλάβης; Πώς από φύλακας της ζωής μετατρέπεται […]
26 Φεβρουαρίου 2024

Δράση για την Ελιά

Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας με τίτλο “Η Ελιά”, οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού συμμετείχαν σε ποικίλες βιωματικές δράσεις. Στην αρχή της θεματικής, τα παιδιά γνώρισαν μέσα από κείμενα και δραστηριότητες την αξία του ελαιόδεντρου. Στη συνέχεια, έκαναν πειράματα με βασικό συστατικό το λάδι, βιντεοσκόπησαν και παρουσίασαν τη δική τους συνταγή με ελαιόλαδο, έφτιαξαν κολάζ με τα στάδια παραγωγής του λαδιού και τη σύνδεσή της με τον αθλητισμό κι έγιναν ζαχαροπλάστες παρασκευάζοντας κέικ καρότου […]
26 Φεβρουαρίου 2024

Εκδρομή στο Xplore

Την Τετάρτη 14/2 οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού επισκέφθηκαν τον πολυχώρο Xplore, όπου περιηγήθηκαν στον κόσμο της Φυσικής και  μέσα από βιωματικές δράσεις κατανόησαν βασικές έννοιες της μηχανικής, της λειτουργίας του ανθρωπίνου σώματος και της παραγωγής φωτός και ενέργειας. Στη συνέχεια, ξεναγήθηκαν στο ενυδρείο και γνώρισαν τον βυθό και τα μυστικά του κάντε κλικ εδώ για να δείτε φωτογραφίες 
26 Φεβρουαρίου 2024

Δημιουργία χιονιού!

Μπρρ… Το κρύο έπιασε για τα καλά στην Α’ Δημοτικού! Τα πρωτάκια μας στο πλαίσιο της Μελέτης Περιβάλλοντος είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν με πολύ απλά υλικά τεχνητό χιόνι και ύστερα να δημιουργήσουν με αυτό! Τα παιδιά το διασκέδασαν πολύ μιας και ο χειμώνας φέτος δε μας έφερε χιόνι στην αυλή! κάντε κλικ εδώ για να δείτε φωτογραφίες 
26 Φεβρουαρίου 2024

“Ακρόπολη της Αθήνας”

Παιδιά από το δημοτικό μας είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν από την έμπειρη ξεναγό και παιδαγωγό κυρία Πουλογιαννη Χριστίνα, στον ιερό βράχο της ακρόπολης, την Κυριακή 25 Φλεβάρη. κάντε κλικ εδώ για να δείτε φωτογραφίες 
23 Φεβρουαρίου 2024

Διασώστες περιβάλλοντος

Οι μαθητές της Γ’ τάξης εργάστηκαν με έναν εναλλακτικό τρόπο πάνω στο κείμενο της Γλώσσας “Το τετράδιο ζωγραφικής”.  Μέσα από την οργάνωση διαφοροποιημένης διδασκαλίας έγιναν “Διασώστες περιβάλλοντος” και με εργαλεία το βιβλίο τους και τις πηγές που τους παρείχαμε, οργάνωσαν και παρήγαγαν μοναδικό υλικό μέσα από συνεργασία. Κατέκτησαν νοηματικά το κείμενο μέσα από διαδραστικά κουίζ, οργάνωσαν το λεξιλόγιο σε πίνακες και αφίσες, δημιούργησαν τα δικά τους κόμικ, έγραψαν συνεντεύξεις και πρωτοσέλιδα εφημερίδων, ενώ ενθουσιάστηκαν αναλαμβάνοντας […]